Vitaelife Pharma Omega 3 – adviezen, prijs, waar te kopen hoeveel kosten

[Totaal: 0    Gemiddelde: 0/5]

Omega-3 is een van de belangrijkste stoffen die helpen om een ​​persoon gezond, jong en vol energie blijven. Niet gesynthetiseerd door het lichaam – persoon krijgt zijn enige maaltijd. Omega-3-vetzuren werken op cellulair niveau. Ze beschermen cellen tegen vroegtijdige veroudering, bij de regulering van de vetstofwisseling. In de dagelijkse voeding bevat een minimale hoeveelheid. Hun gebrek maakt voor aanvulling of aanpassing van de voeding.

omega-3 meervoudig onverzadigde vetzuren (PUFA’s) zijn essentiële vetten – alleen in het menselijk lichaam ze niet worden geproduceerd. De belangrijkste onder hen zijn:

  • DHA (DHA) – DHA. Die nodig zijn voor de normale werking van de hersenen, is verantwoordelijk voor de vorming en gezond zenuwstelsel.
  • EPA (EPA) – eicosapentaeenzuur. Helpt om lipiden te vervoeren, stimuleert het immuunsysteem processen, verhoogt de weerstand van het lichaam tegen virussen en infecties.
  • ALA (ALA) alfa-linoleenzuur. Irreplaceable assistent in de strijd tegen schadelijke cholesterol. Helpt om te gaan met stressvolle situaties, normaliseert de bloeddruk, verbetert de conditie van de nagels, huid, haar.

De inhoud

Nuttige eigenschappen

De omega 3 uitkering is niet getwijfeld nog door vertegenwoordigers van de traditionele geneeskunde. Dit is één van de weinige voedingssupplementen die adviseren patiënten artsen zelf.

  1. Het stimuleren van de productie van hormonen, die betrokken zijn bij de meeste cellulaire biochemische reactie s.
  2. Bij regelmatig gebruik vermindert de hoeveelheid schadelijke cholesterol in het lichaam, wordt de kans op het ontwikkelen van ernstige hart-en vaatziekten en beroertes verminderd.
  3. Meervoudig onverzadigde vetzuren omega-3 essentiële voor mannen -. Noodzakelijk voor de synthese van mannelijke cellen en hersenen neuronen
  4. Minder emotionele, psychologische stress door het verhogen van de productie van serotonine. Verminderde de kans op het ontwikkelen van depressie.
  5. Help de synthese van hormonen en steroïden.
  6. Bijdragen aan de zuurstofvoorziening van de weefsels als gevolg van deelname aan de processen van het transport.
  7. Goede effect op het hart, de contractiele activiteit.
  8. Joint weefsels worden meer elastisch. Vermindert de ernst van de pijn bij aandoeningen van de gewrichten.
  9. om de ontwikkeling van allergieën, auto systemische ziekten, vermindering van de intensiteit van ontstekingsprocessen.
  10. de reguliere inname heeft een positief effect op het geheugen, de aandacht.
  11. Het verbeteren van de conditie van de huid, haar, nagels.
  12. Verhoogt de immuniteit.
  13. Verhoogt de weerstand van het lichaam tegen stress, fysieke en mentale stress.
  14. verminderde productie van cortisol.
>>>>  Bioxelan - adviezen, opmerkingen, de prijs, is het de moeite waard te kopen?

thete brbe bodybuider1 Vitaelife Pharma Omega 3   adviezen, prijs, waar te kopen hoeveel kosten Omega-3 voor atleten – verplicht supplement op de dagelijkse voeding. Regelmatige inname verlaagt bloedviscositeit, normaliseert de bloeddruk. Versterken van de bloedvaten, het hart te passen gemakkelijker. Vermindert de herstelperiode na een intensieve training. Betere respons, sneller sterker, groeien mager spierweefsel. Beter calcium op te nemen, vermindert de mate van psychologische stress tijdens de training.

De inhoud van de producten

Als ons lichaam deze zuren zijn niet gesynthetiseerd, is het noodzakelijk in het dieet voedingsmiddelen die omega-3 bevatten op te nemen. Ze zijn allebei plantaardig en dierlijk voedsel. Belangrijkste voedsel bronnen van omega-3 zijn:

  • zeevruchten en vette zeevis (met name klein, dat onderaan de voedselketen: ansjovis, makreel, haring en sardines en forel, schelvis, tonijn);
  • Algen;
  • Het vlees van wilde dieren
  • Mustard, Camelina en lijnzaadolie;
  • Spinazie;
  • De bladeren van postelein;
  • Chia.

Het gehalte aan omega-3 in lijnzaadolie en vette sardines bijzonder hoog. Beide producten kunnen worden beschouwd als kampioenen in het gehalte aan vetzuren omega-3. Maar ze gemakkelijk breken, onbruikbaar onder invloed van temperatuur, licht, lucht. Dus de voorkeur voor gezouten, gemarineerde vis, rauwe salades met plantaardige olie. Bij gebruik van noten als bron van omega-3 wordt niet aanbevolen voor een pre-bak deze.

Het dagtarief

Met betrekking tot de dagelijkse dosis artsen meningen uiteen. Sommigen geloven dat de meest effectieve lage dosis omega-3 in een hoeveelheid van 0,5 tot 2 gr. een dag. Anderen geloven dat het lichaam heeft behoefte aan meer essentiële vetzuren -. Tot 1 gram voor elke vetpercentage

De optimale dagelijkse norm van omega-3 volgens de meeste artsen, 1-2 gram per portie tot driemaal per dag, die 3-6 gram per dag. De aanbevolen dagelijkse dosis is afhankelijk van het doel van de toelating.

  • Preventie, vermindering van het cholesterolgehalte. Neem in kleine doses tot 1,5 gram per dag.
  • Omega 3 in bodybuilding. Gebruikt voor snellere werving van spiermassa. Neem tot 3 gram per dag.
  • Hulp bij het afvallen. Voor de normalisering van de stofwisseling 3-4 gram per dag toegediend.
>>>>  NonStop 24 - adviezen, prijs, waar te kopen, origineel

De cardiologen adviseren volwassen gezonde mensen voor de preventie van hart-en vaatziekten, neem 300 mg omega-3. Mensen met een coronaire hartziekte de aanbevolen dosis kan worden verhoogd tot 1 gram. Neem zonder onderbreking.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   adviezen, prijs, waar te kopen hoeveel kosten Belangrijk! De Europen ministerie van volksgezondheid beveelt als een adequate inname niet meer dan 1 g omega-3 per dag te nemen.

Hoe omega-3

nemen

De exacte instructies zijn te vinden op de verpakking van een bepaald geneesmiddel. Verkrijgbaar omega-3 capsules, althans – in vloeibare vorm. De hoeveelheid geneesmiddel per enkelvoudige dosis zal variëren afhankelijk Bereidingswijze en dosering.

Capsules Bij het nemen weggespoeld met veel schoon water. Neem gelijktijdig met maaltijden of een half uur na het eten. Afhankelijk van de toestand van de persoon, het doel van de inname en dosering van het medicijn toegediend 2-6 capsules per dag.

Overdosering van omega-3 zeer zeldzaam. Symptomen van een overdosis – misselijkheid en braken, pijn in de maag en pancreas, maagklachten, diarree. Maar ook zonder een overdosis van omega-3 kunnen ongewenste effecten veroorzaken. Uitgesproken laxerend effect. Er zijn klachten over de smaak van de vis in zijn mond. In zeldzame gevallen zijn er allergische reactie s.

De belangrijkste soorten drugs

Supplementen omega-3 krijgen op verschillende manieren. In de apotheek kunt u verschillende soorten van voedingssupplementen vinden.

  • De natuurlijke visolie concentraat. Acid bevat in de vorm van triglyceriden.
  • Geraffineerde visolie. Zuur verwerking in de vorm van ethylesters. Deze medicijnen zijn niet erg effectief. Sommigen gebruiken daar, maar het is klein.
  • Hersteld triglyceriden. Bereid uit visolie door overdracht vetzuren triglyceriden.
  • Krill olie en groene lipmossel. Een vrij hoog gehalte aan fosfolipiden en triglyceriden.
  • Olie algen. Hogere concentratie triglyceriden in vergelijking met visolie.
  • Onderhuids vet van de afdichting.
  • Kruidenpreparaten. Krijg voornamelijk uit lijnzaad, walnoten, Chia zaden.
>>>>  Artrolux+ - adviezen, prijs, waar te kopen, tabletten voor gewrichten

Handige supplementen zijn allemaal zonder uitzondering, maar ze worden verteerd door het lichaam op verschillende manieren.

Hoe het juiste medicijn te kiezen

Niet te verwarren met het geneesmiddel zijn, zorgvuldig de samenstelling en de instructies te lezen. Let op de volgende punten.

  1. Kies supplementen met een overwicht van EPA en DHA. Ze zijn meer gunstig voor het lichaam.
  2. De hoeveelheid zuren in de capsule. Het is beter om de voorbereidingen te nemen met een hogere concentratie.
  3. Vorm. Supplementen in de vorm van ethylesters (EE) wordt slecht geabsorbeerd. Het is beter om de voorkeur te geven aan producten op basis van vrije vetzuren, triglyceriden, fosfolipiden. In samenstelling, worden ze vermeld als FFA, TG, PL’s.
  4. vitamine E. suppletie met vitamine E wordt beter opgenomen en een langere worknot.

Best Supplement – visolie. Effectievere olie mosselen of krill -. Onze apotheken zijn zeldzaam

Contra

Ondanks de nuttige eigenschappen van omega-3, het heeft een paar contra-indicaties. Alvorens zeker moet ervoor zorgen dat je ze hebt:

  • Excess inname van vitamine D en calcium.
  • Allergisch voor olie vissen.
  • Pancreatitis, galstenen.
  • Nierfalen.
  • Storingen van de schildklier.
  • De actieve vorm van tuberculose.

In andere gevallen, suppletie met vetzuren alleen voordelen met zich meebrengen. Dit Supplement is niet voor een enkele opname. Stabiele resultaat moet visolie of een ander geneesmiddel met omega-3 geregeld. Neem

Stijn Hassan
Over Stijn Hassan 75 Artikelen
Stijn Hassan is een 36-jarige personal trainer die houdt van volwassen kleurboeken, televisie kijken en voetbal. Hij is vermakelijk en vriendelijk, maar kan ook erg slecht en een beetje saai zijn.Hij is een Nederlander Christen. Hij heeft een diploma in de sportwetenschappen.Fysiek is Jerome in vrij goede vorm. Hij is van gemiddelde hoogte met walnoothuid, grijs haar en bruine ogen.Hij groeide op in een middenklassebuurt. Zijn ouders scheidden toen hij klein was, maar bleven vrienden en zorgden voor een gelukkig, stabiel huis.Hij is momenteel getrouwd met Margie Patsy Thomas. Margie is 4 jaar ouder dan hij en werkt als kunstenaar.Jerome heeft vier kinderen met twee verschillende partners: vrouw Margie en ex-vriendin Michaela: Alanna 4 jaar, Teddy op de leeftijd van 5, Gertrude op de leeftijd van 7 en Ashleigh op de leeftijd van 18.De beste vriend van Jerome is een personal trainer genaamd Wesley Gray. Ze kunnen het meestal goed vinden. Hij hangt ook rond met een personal trainer genaamd Caroline Palmer. Ze genieten samen van tiddlywinks.